برگزاري جلسه شوراي پدافند غير عامل استان

برگزاري جلسه شوراي پدافند غير عامل استان

کد خبر: 42384 تاریخ انتشار: 1398/05/26 10:11:51
نمایش: 843
اخبار
برگزاري جلسه شوراي پدافند غير عامل استان

جلسه شوراي پدافند غير عامل استان به رياست جناب آقاي عباسي استاندار استان در روز چهارشنبه مورخ 98/05/23 در محل سالن شهيد مرداني استانداري تشکيل گرديد. در ابتداي جلسه تعدادي از روساي کارگروه ها و فرمانداران محترم گزارشي از عملکرد سه ماهه اول سال خود را بيان داشتند. در ادامه استاندار به لزوم اجراي اقدامات پدافند غير عامل در سطح استان اشاره داشتند و به همکاري کليه دستگاه ها اجرايي استان در خصوص ارائه اطلاعات طرح جامع پدافند غير عامل به اداره کل پدافند غير عامل با رعايت صيانت و حفاظت از اطلاعات و اسناد و مدارک تاکيد نمودند و بيان داشتند که بايد پيشنهادات و نظرات دستگاه هاي اجرايي در تدوين طرح جامع در نظر گرفته شود .
 در ادامه سردار حيدري معاون بسيج و امور استان هاي سازمان پدافند غير عامل کشور بيان داشتند دشمنان منسجم ترين تحريم ها را عليه مردم طراحي کرده اند که مهم ترين هدف آنها تضعيف روحيه مردم و ايجاد شکاف در بين مردم و مسئولان است در ادامه ايشان طرح جامع پدافند غير عامل را يک طرح راهبردي دانستند که در اين طرح تهديد ها و آسيب هاي انسان ساز استان مورد بررسي قرار گرفته و در قالب برنامه هاي پدافند غير عامل ارائه مي شود.
سپس محمدي مدير کل پدافند غير عامل تاکيد نمودند که کليه دستگاه هاي اجرايي اطلاعات زير ساخت هاي خود را فقط از طريق اين اداره کل در اختيار مشاور طرح جامع پدافند غير عامل استان قرار دهند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/08/09

اسلاید دوره آموزشی

تاب آوری چیست؟

مبحث 21

آموزش مجازی


دوره های آموزش تخصصی پدافند غیرعامل 
 

دو برابر شدن حملات باج افزاری به مراکز درمانی طی سه ماه

پروژه گاپ

پوسترهای پدافند غیرعامل

فرم خام گزارش نکوداشت هفته