همزمان با 33امين سالروز بمباران شيميايي سردشت:

همايش ملي پدافند شيميايي به صورت ويدئو کنفرانس در سراسر کشور برگزار گرديد

در این جلسه مدیرکل وکارشناسان پدافند غیرعامل استان شرکت نمودند

کد خبر: 154034 تاریخ انتشار: 1399/04/10
نمایش: 949
اخبار
در اين همايش سرلشکر صفوي دستيار ويژه و مشاور نظامي فرمانده معظم کل قوا و سردار غلامرضا جلالي رييس سازمان پدافند غيرعامل حضور داشتند و تهديدات متصوردر حوزه شيميايي و بيولوژيک مورد بررسي قرار گرفت
در روز يکشنبه مورخ 99/4/8 همزمان با 33امين سالروز بمباران شيميايي سردشت، همايش ملي پدافند شيميايي به صورت ويدئو کنفرانس در سراسر کشور برگزار گرديد. در اين مراسم که به همت سازمان پدافند غيرعامل و همکاري دانشگاه علوم پزشکي بقيه‌الله (عج) برپا گرديد سرلشکر صفوي ، سردار جلالي و ... حضور داشتند .
سردار جلالي، در حاشيه برگزاري همايش ملي پدافند شيميايي گفت: معضلات و چالش‌هاي شيميايي پيش رو در شهر‌ها احصا شده و در حال مرتفع سازي است و همچنين در خصوص درمان بيماري‌هاي ناشي از سموم شيميايي، تفاهم نامه‌اي با بيمارستان بقيه الله الاعظم (عج) انجام که در ذيل آن بزرگترين اورژانس شيميايي کشور راه اندازي شده است.
در ادامه سرلشکر صفوي افزود: همچنين بايد سامانه‌اي هوشمند براي کشف و مقابله با اين تهديدات آماده کنيم و با برطرف کردن خلاء هاي قانوني، زمينه را براي افزايش هوشمندي و تاب آوري طرح‌هاي زيرساختي کشور در مقابله با تهديدات شيميايي و ميکروبي فراهم کنيم.

مولف: نوروزی

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/08/09

اسلاید دوره آموزشی

تاب آوری چیست؟

مبحث 21

آموزش مجازی


دوره های آموزش تخصصی پدافند غیرعامل 
 

دو برابر شدن حملات باج افزاری به مراکز درمانی طی سه ماه

پروژه گاپ

پوسترهای پدافند غیرعامل

فرم خام گزارش نکوداشت هفته