پدافند غيرعامل ،بررسي فرصت ها و تهديدات :

وبينار پدافند غيرعامل در سازمان ثبت احوال کشور برگزار گرديد

در این جلسه مدیران کل پدافند غیرعامل و روسای ادارات ثبت احوال کشور حضور داشتند

کد خبر: 133918 تاریخ انتشار: 1399/03/21
نمایش: 932
اخبار
اين جلسه با حضور دکتر جلالي رئيس سازمان پدافند غير عامل و رييس سازمان ثبت احوال کشوربرگزار شد و تهديدات متصور در حوزه ثبت احوال مورد بررسي قرار گرفت
  به منظور بررسي فرصت ها و تهديدهاي موجود اعم از انساني، سايبري و فيزيکي در روز سه شنبه مورخ 99/03/20جلسه اي در محل سازمان ثبت احوال کشور با حضور دکتر جلالي رئيس سازمان پدافند غير عامل و رييس سازمان ثبت احوال کشوربرگزار شد، در اين جلسه روساي ادارات ثبت احوال و مديران کل پدافند غيرعامل استانها به صورت ويدئو کنفرانس  حضور داشتند.
 در اين جلسه سردار جلالي به بيان تهديدات متصور در حوزه ثبت احوال  پرداخت و تصريح کرد: با توجه به اينکه سازمان ثبت احوال کشور داراي خدمات و فعاليت‌هايي است که وابسته به زيرساخت‌هاي سايبري است، بنابراين بايد تهديدات متصور در زيرساخت اين حوزه شناسايي و مصون سازي ايجاد شود.
همچنين رييس سازمان ثبت احوال کشور در اين ديدار گزارشي از آخرين وضعيت پايگاه داده و اقدامات انجام شده در خصوص ايمن سازي و حفاظت از آن ها را بيان کرد.
محمدي مديرکل پدافند غيرعامل  و  مديرکل ثبت احوال استان بعنوان مخاطبين جلسه از چهارمحال و بختياري در اين وبينار حضور داشتند .

مولف: نوروزی

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/08/09

اسلاید دوره آموزشی

تاب آوری چیست؟

مبحث 21

آموزش مجازی


دوره های آموزش تخصصی پدافند غیرعامل 
 

دو برابر شدن حملات باج افزاری به مراکز درمانی طی سه ماه

پروژه گاپ

پوسترهای پدافند غیرعامل

فرم خام گزارش نکوداشت هفته