برگزاري مانور سنجش ميزان آمادگي و پايداري سايت ها و تجهيزات ايستگاه هاي مخابراتي در مواقع بحران

برگزاري مانور سنجش ميزان آمادگي و پايداري سايت ها و تجهيزات ايستگاه هاي مخابراتي در مواقع بحران

کد خبر: 42851 تاریخ انتشار: 1398/08/14
نمایش: 986
اخبار
مانور پدافند غير عامل با موضوع سنجش ميزان آمادگي سايت ها و تجهيزات ارتباطات زيرساخت جهت بررسي وضعيت زيرساخت ها در بحران هاي ناشي از قطع برق و ارتباطات در زمان رخدادهاي طبيعي و غير طبيعي در تاريخ 98/08/12 برگزار شد.
مانور پدافند غير عامل با موضوع سنجش ميزان آمادگي سايت ها و تجهيزات ارتباطات زيرساخت جهت بررسي وضعيت زيرساخت ها  در بحران هاي ناشي از قطع برق و ارتباطات در زمان رخدادهاي طبيعي و غير طبيعي در تاريخ 98/08/12با حضور سردار رسولي رييس مرکز مطالعات راهبردي سازمان پدافند غيرعامل کشور، معاون امنيتي و سياسي استانداري، مدير شرکت ارتباطات زيرساخت استان، مديرکل پدافند غيرعامل ، مديرکل امنيتي و انتظامي،مدير فناوري اطلاعات و شبکه دولت و جمعي از کارشناسان ادارات مربوطه برگزار گرديد.
 
در ابتدا مدير شرکت ارتباطات و زيرساخت استان به تشريح ابعاد مانور پرداختند و سپس با قطع برق و ايجاد اخطار هاي مشخص در شبکه ميزان آمادگي سيستم هاي پشتيباني سايت ها و تجهيزات ، و همچنين زمان و چگونگي حضور کارشناسان و تيم هاي فني را بر اساس استانداردها مورد سنجش و ارزيابي قرار دادند.
 
در ادامه سردار رسولي ضمن تبريک هفته پدافند و تشکر از حسن انجام برنامه ها بر اهميت بالاي زيرساخت هاي سايبري تاکيد کردند و در اين زمينه نکاتي را بيان نمودند.
 
در انتهاي اين برنامه جناب آقاي مرداني معاون محترم سياسي و امنيتي استاندار بر لزوم توجه بيشتر دستگاه ها و همکاري آن ها با يکديگر در موضوعات پدافند سايبري تاکيد نمودند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/08/09

اسلاید دوره آموزشی

تاب آوری چیست؟

مبحث 21

آموزش مجازی


دوره های آموزش تخصصی پدافند غیرعامل 
 

دو برابر شدن حملات باج افزاری به مراکز درمانی طی سه ماه

پروژه گاپ

پوسترهای پدافند غیرعامل

فرم خام گزارش نکوداشت هفته